PRESENTACIÓN


PRESENTACIÓN

Ola Rapaces e Rapazas do I. E. S de POIO!
Somos os alumnos de 4º os que vamos a levar este ano o blog.
Con este blog queremos contarvos e mostrarvos os acontecementos que suceden no noso centro.
Vós podedes axudarnos participando no blog, sempre que respetedes os demais.

GRAZAS
Esperamos que vos guste


Leticia López

30 may 2011

A miña rúa

Eu son Noelia, alumna de 4ºD do I.E.S de Poio,eu vivo no Vao.
Este lugar non llo recomendo a ninguén xa que non está moi limpo por parte da etnia xitana que habita alí e entre eles os drogadictos que veñen a mercar.
Desde que nacín vivo alí e ata agora estou farta de ver iso cada día.
Quixera para min e os meus veciños paz na miña rúa e evitar a presenza de persoas enfermas adictas á droga e nenos xitanos que berran e rompen cousas polo camiño e non respetan a convivencia cidadá

Noe Otero

No hay comentarios:

Publicar un comentario